Home♥

Nu har jag precis kommit hem, jag och Paulina var på ica och köpte godis för
imorgon ska vi på skåneresa (jag, Paulina, Hanin, Linnea, Tove och Maja L).
Först ska vi till Kristianstad (min hemstad♥) och sedan till Malmö.
Men nu måste jag plugga, för på Fredag ska vi ha NTA-prov, det är världens tråkigaste
ämne och så har vi ju såklart världens sämsta lärare också, jesper eller vad han nu heter.......
Men som tur är tar det ju lite tid att åka tåg mellan dessa städer så jag och Paulina har sagt att
vi ska plugga lite på vägen också!
Sen måste jag ju hitta min mobil också, hade tänkt lägga upp dagens outfit men det går ju inte då,
och så måste jag städa mitt rum och sköta kaninen.
Ja, ni ser nog att jag har mycket att göra...........

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en kanonbra dag!! :D

Mycket bättre än min iaf :)

Kraaaaaaaam!!!

2011-05-26 @ 12:12:29
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Vem tror du vinner Champions League :)?!

2011-05-27 @ 14:16:56
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0